ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
264K
دکتر نیما نریمانی

نیما نریمانی

شماره نظام پزشکی: 108108
متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی
4.7
از ۵
رضایت (569 نظر)

آدرس و تلفن تماس

تهران - خیابان ولی عصر (عج)، بالاتر از میدان ونک، کوچه شهید والی نژاد
میبد - مطب: میبد بلوار بسیج بیمارستان امام جعفر صادق (ع)
تهران - تهران، بزرگراه شیخ فضل اله نوری، ابتدای خیابان سازمان آب، کوچه میرداماد پلاک2
درباره من

⮜ بیوگرافی

سنگ کلیه، عفونت ادراری، کیست کلیه، سرطان کلیه و مثانه، تکرر و سوزش ادرار، ناتوانی جنسی و ....
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 5 سال و 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی نیما نریمانی را داشته است.

نظرات در مورد نیما نریمانی

4.7
از ۵
رضایت (569 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.6
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پزشک را توصیه میکنم
باسلام واما بعد.... من دربیمارستان هاشمی نژاد عمل واریگسل انجام داده بودم بعدیک سال اذدواج کردم که طی دوسال بچه دار نشدم که دوباره هم جای عمل قبلی درد داشتم و سمت چپم بود وهم سمت راست درد هم درد داشتم که خیلی اذیتم میکرد بعد سونوگرافی وآزمایشات رفتم بیمارستان هاشمی نژاد که بعد چندتا دکتر که دیدن نتونستن کاری انجام بدن که معرفی کردن به آقای دکتر نیما نریمانی که یکبار به زور تونستم نوبت بگیرم وبعد معاینه ودیدن سونوگرافی من نوشت آزمایش اسپرم ومن آزمایش دراولین فرست 2روز انجام دادم که بعد اون من الان سه ماهه که موفق نشدم از دکتر وقت بگیرم وبه درمانم رسیدگی کنم درکل این مشکلات برای همه مریضهاهستش،
9
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
من پسرم رو که تقریبا دو ماه پیش جراحی اصلاح بیضه و فیکس بیضه توسط دکتر دیگه تو همون بیمارستان هاشمی نژاد انجام شده بود (عملش هم خوب بود فقط بخیه ها بعد دو ماه کامل جذب نشده بود)اولین نوبت دهی اینترنتی تونستم از درمانگاه اورولوژی نوبت صبح پذیرش بگیرم ، جهت معاینه کلی پیش جناب آقای دکتر نیما نریمانی درمانگاه اورولوژی بیمارستان بردم ایشان با برخورد و اخلاق خوبشون پسرم رو معاینه کردن و به سوالات ما به خوبی پاسخ دادن و یه سری نگرانی هایی که داشتیم رو برطرف کردن ،خداوند بهشون سلامتی و عمر باعزت بده.
1
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
از نگاه من ایشون یک دکتر با وجدان کار درست با اخلاق فهمیده و در رشته خودشون بسیار بسیار با سواد و زیر دست هستند و مانند ندارند من توسط پرفسور افلاطونیان با ایشون آشنا شدم در یزد و همسرم رو درمان کردن بدون ذره ای استرس و نگرانی به ما بدن دقیق با من و همسرم صحبت میکردم کل مشکل و مراحل درمان و می گفتن بدون اینکه بخواد فکر کنن که چه لزومی دارد برای مریض سیر تا پیاز را بگویم دقیق و واضح و درمانشان جواب داد و من خدا رو به خاطر همچین دکتری شاکرم بهترین و عالی ترین در زمینه تخصص خودشون
10
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
با توجه به شرایط بیمار بهترین راه حل را پیشنهاد میکند. بخاطر تکرر ادرار و سن بالا پدرم و داروها و آزمایشاتی که انجام داد و نتیجه ای نگرفت ایشان با پیشنهاد یک دوره سوند و در ادامه مصرفه روزانه یک کپسول تولترودین و یک کپسول پروترال الحمدلله همه چیز تحت کنترل و راحت است با توجه به سن 90 سال. خدا از ایشان راضی باشد و در صحت و سلامتی. رفتار بسیار با صبور ی و سر صبر جواب سوالات را دادند و راهنمایی مناسب و تشخیص درست که درمان درستی به دنبال دارد. خدا قوت
4
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
با سلام و خدا قوت، بدون حاشیه میگم خدا در بین هم برخورد بسیار ملایم و خیرخواهی و هم توجه به توضیحات بیمار بسیار مسئولانه است این را در برخورد با پدرم و توضیحاتی که میدادند متوجه شدم. و مهمتر اینکه برخلاف بسیاری از همکارانشان مغرور نیست برای نتیجه بهتر حتی از دوستان خود نظرخواهی هم میکند و وقت میگذارد. همین الان هم پدرم با دو تا کپسول بسیار عالی خودش را کنترل میکند در 91 یک سالگی. خدا به ایشان و زندگیشان برکت بدهد.
1
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
برخورد پزشک بسیار خوب بودو وقت زیادی برای صحبت کردن با ما صرف کردند.برای پدرم دارو تجویز کردند ودرمان ادامه دارد
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
دکتر نریمانی دکتر بسیار مهربان با تجربه هستند وقشنگ به حرف بیمار گوش میده و وقت میذاره
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
باعرض سلام من برای اولین بار توسط ایشان ویزیت شدم بسیار با اخلاق هستند به سوالات بیمار باحوصله پاسخ میدهند؛با وجود اینکه فعلا آشنایی زیادی درخصوص خدمات پزشکی شان ندارم اما ایشان راپیشنهاد میکنم و طبق ویزیتی که با ایشان داشتم مشخص است که بسیار ماهر و تحصیلکرده هستند. امکانات بیمارستان هم خوب و همچنین همکاران درپذیرش خوب انجام وظیف میکنند
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
دکتر خیلی خوب باتجربه ای هست وبا تمام وجود درخدمت بیمار هستن
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
دکتر حاذق با دانش کافی و خوش اخلاق در کل عالی
چقدر مفید بود؟

دکتر نیما نریمانی، متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی در شهر میبد است. مطب دکتر نیما نریمانی در مطب: میبد بلوار بسیج بیمارستان امام جعفر صادق (ع) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 035-27751300 تماس بگیرید.

تاکنون 264K نفر از پروفایل دکتر نیما نریمانی، متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 94٪ مراجعین (569 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند. نظرات دکتر نیما نریمانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر نیما نریمانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر نیما نریمانی: میبد، مطب: میبد بلوار بسیج بیمارستان امام جعفر صادق (ع)
  • تلفن مطب دکتر نیما نریمانی: 035-27751300
  • تخصص دکتر نیما نریمانی: متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل